FAQ

Voor onderhoud en reiniging van uw werkblad kunt u hier klikken.


Veelgestelde Vragen

Q: Mijn blad is net gemonteerd, wat moet ik doen voordat ik het in gebruik neem?
A:Voordat u het blad in gebruikt neemt, leest u het onderhoudsboekje eerst zorgvuldig door en indien dit wordt aanbevolen kunt u het blad behandelen/impregneren.

Q: Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
A: Als u een klacht heeft kunt u hiermee terecht bij uw keukenspeciaalzaak. Indien mogelijk deze klacht voorzien van foto’s.

Q: Het product dat ik graag wil bestellen, is niet op voorraad. Komt dit product nog op voorraad?
A: Indien er een product niet meer op voorraad is wordt deze automatisch bijbesteld. Het kan enkele dagen duren voordat het product weer beschikbaar is.

Q: Op welke manier kan ik via de webshop betalen?
A: De betalingen worden verwerkt door middel van een bankoverschrijving, rembours of iDeal. iDeal is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet. De banken die hierop aangesloten zijn, zijn: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Voor rembours betalen worden extra kosten in rekening gebracht.

Q: Wat valt niet onder de garantie?
A: Verschillende zaken vallen niet onder de garantie: Gebreken die het gevolg zijn van eigenschappen die van nature in het materiaal voorkomen, gebreken die het gevolg zijn van normale slijtage, verwaarlozing, onjuist of onoordeelkundig gebruik of behandeling dan wel toepassing van producten die niet overeenkomt met gangbaar huishoudelijk gebruik, gebreken ten gevolge van foutieve of onzorgvuldige montage door uw keukenspeciaalzaak en gebruiksschade veroorzaakt door het niet opvolgen van de gebruiksvoorschriften.

Q: Levert Worktops.nl ook spoelbakken/kranen?
A: Onze webshop beschikt over een brede collectie spoelbakken en kranen in vele verschillende maten en materialen. Deze collectie vindt u hier in onze webshop.

Q: Wat moet ik vooral niet in contact laten komen met mijn RVS spoelbak?
A: Vermijd contact met zuurhoudende en chemische producten zoals zoutzuur, zilverpoets, chloor en tegel- en cementreinigers. Deze kunnen het geborstelde RVS onherstelbaar beschadigen.

Q: Er zitten bruine puntjes op mijn RVS spoelbak, waardoor wordt dit veroorzaakt?
A: Dit wordt veroorzaakt door aanslag van verroeste ijzerdeeltjes die in het leidingwater zitten. Deze puntjes zitten op het roestvrijstaal en zijn te verwijderen met de daarvoor gangbare schoonmaakmiddelen.

Q: Is mijn RVS spoelbak/kraan kras vast?
A: Hoewel roestvrijstaal een uitermate duurzaam product is, is roestvrijstaal niet kras vast en kunnen krassen in de spoelbak niet voorkomen worden.

Q: Is het mogelijk om een sample te ontvangen?
A: Ja, u kunt een mail sturen naar info@worktops.nl om samples te verkrijgen van de gevraagd materialen.
Hier zitten echter wel kosten aan verbonden van €10,- incl. verzendkosten.